7.14.2014

"SUPER JUNIOR'u Tanımak İsteyenler-1"


Canlaarr merhaba :')

Aramızda Super Junıor'u tanımak isteyenler ya da yeni tanımaya başlayanlar var. Bana da onları tanımak için video önerisi soranlar var. Ben de bu yazımla bir seriye başlamak istiyorum. Mutlaka izlemeniz gerek dediğim, beğendiğim videoları ya da mutlaka okumalısınız dediğim yazıları bu seri de paylaşacağım İnşallah. Ve SuJu'u yeni tanımaya başlayan arkadaşlara ise bir faydamın olabilmesini umuyorum. O zaman başlayalım :')

Super Junıor'u tanımak isteyenler ve yeni tanımaya başlayanlar için ilk olarak üyelerin hepsinin ayrı ayrı kendilerinden bahsettiği, nasıl keşfedildikleri ve nasıl çok çalıştıkları, en önemlisi şupomenlerimizin duygularıyla ilgili şu videoları izlemenizi tavsiye ediyorum. :')

Videolar için arkadaşlar isimlere tıklamanız gerekiyor -_- Şimdiden iyi seyirler diliyorum :')


LeeTeuk

Heechul

Yesung

Kangin

Shindong

Sungmin

Eunhyuk

Donghae

Siwon

Ryeowook

Kyuhyun

Hangeng

Kibum


[Henry ve Zhou mi eklenecektir.]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder