29 Ağustos 2014 Cuma

♥"SUPER JUNIOR--MAMACITA ŞARKI SÖZLERİ VE TÜRKÇE ÇEVİRİSİ"♥



Neoneun wae jigeum ibeul makgo inna heulleoganeun sullidaero ttareugiro haenna
Geunyang swit! Hamyeon jamjamhaejil geol modu aesseo bagajireul geulgeodae
Syupeomaenirado gidaehago inni? Imanhamyeon nolgi joheun sesang matji?
Wollae hadeon daero gadeon gilman gamyeon twieoseo mangchireul majeul iri eobtjannni?
Ganginhage jikyeoon uriyo! Yes!
Donghae yeoksi geureoke malhaeyo! Yes!
I teukbyeolhameul da gajin uriyo! Ooh!
Dodaeche museun iri isseonna?
Hey! Mamacita! Naega ayayayaya
Janinhage kkaejyeobeorin kkumi ayayayaya
Mwonga muneojigo tteonasseo nunmulmajeo da memallasseo
Gamtureul sseun ja mugereul neukkyeo! You can’t do that!
Nuga meonjeo sijakhaetdeon maldeon, ije geuman jom kkeutnaebogo sipeo.
Seoro jageukhaneun mal, mal, mal mokjeok eomneun jeonjaeng gata.
Dangjang nunape ideungman bogo, nari seon ippareul garyeodo bogo
Jeongmal jungyohan geol ijeonneunde tto mutgo.. So dumb
Sorichyeodo deulliji annnayo? Yes!
Jikiji motal yaksok haennayo? Yes!
Siwonseure haegyeoreul bwannayo? Ooh!
Dodaeche museun irilkka?
Hey! Mamacita! Naega ayayayaya
Janinhage kkaejyeobeorin kkumi ayayayaya
Mwonga muneojigo tteonasseo nunmulmajeo da memallasseo
Gamtureul sseun ja mugereul neukkyeo! You can’t do that!
Doraseoseo dareun gillo gillo.
Dachin neoreul wihae wiro wiro.
Geu jarie matge allo allo
You ain’t got no chance. Nochijima hanbeon tteonamyeon jabeul su eobseo.
(it’s) funny, i don’t think so! Seolgyohajima
Nan gap junge gap, neon mallya eul junge eul.
I pawogeimeseo millyeo beorin jaga neo hanappunigennya?
Just close your lips. Shut your tongue.
Na honja dareun kkumeul kkumyeon jeoldae andwae. Jigeum nega pillyohae.
Nega pillyohae. Nega pillyohae.
Jeongdo manko useumdo manko johahaneun saramdeulgwa saragago
Gakkeumssigeun dwireul dora bwasseul ttae neomu jalhaewatguna saenggakdeul ttae
Nado itgo urido itgo gidaehae bolmanhan geureon mirae itgo
Eonjerado urin dasi hanbeon deo himeul naege doelteni!
Hey! Mamacita! Naega ayayayaya
Janinhage kkaejyeobeorin kkumi ayayayaya
Mwonga muneojigo tteonasseo nunmulmajeo da memallasseo
Gamtureul sseun ja mugereul neukkyeo! You can’t do that!
Doraseoseo dareun gillo gillo.
Dachin neoreul wihae wiro wiro.
Geu jarie matge allo allo
You ain’t got no chance. Nochijima hanbeon tteonamyeon jabeul su eobseo.
Hey! Mamacita! Naega ayayayaya
- See more at: http://lyrics.kashigasa.com/post/96007004345/super-junior-mamacita-lyrics-english-romanized#sthash.XXv5kSgG.dp




"MAMACITA" MV




_TÜRKÇE ÇEVİRİ_

Neden şimdi susuyorsun ki?
Akışına bırakmaya mı karar verdin?
Yalnızca sus! Sonra her şey dinsin.
Fakat sen yine her şeyi daha da kötüleştirmeye devam et.

Bizden Superman olmamızı mı bekliyordun?
Bu dünya tadını çıkarmamız için yeterince eğlenceli, değil mi?
Eğer her zamanki gibi yaparsan, devam et.
Bir çekiçle vurulup dışarı çıkacağın bir yol olmaz.

Biz kendimizi fazlasıyla koruduk. (Evet!)
Donghae de böyle diyor. (Evet!)
Bizim böyle bir ayrıcalığımız var. (Ooh!)
Tam olarak neler oluyor?

Hey! MAMACITA! Ben... (ayayayaya)
Zalimce kırılmış bir hayalim... (ayayayaya)
Yıkılmış ve terk edilmiş bir şeyim.
Göz yaşları kurusa bile,
Zırhı giyen ağırlığını hisseder, sen bunu yapamazsın!

Buna kimin başladığı önemli değil, ben sonlandırmak istiyorum.
Bu sanki herkesin birbirine saldırdığı bir savaş gibi, yoktan yere.
Sen keskin dişlerini saklamaya çalışarak,
Sadece bunun arkasında ki yararı görerek...
Unutulmuş olan çok önemli bir şey hakkında tekrar bir soru soruyorsun, ne aptalca!

Bağırırken bile duymuyor musun beni? (Evet!) (duymuyorsun)
Hiç tutamayacağın bir söz verdin mi? (Evet!)
İyi bir çözüm buldun mu bari? Ooh!
Tam olarak ne oluyor?

Hey! MAMACITA! Ben... (ayayayaya)
Zalimce kırılmış bir hayalim... (ayayayaya)
Yıkılmış ve terk edilmiş bir şeyim.
Göz yaşları kurusa bile,
Zırhı giyen ağırlığını hisseder, sen bunu yapamazsın!

Arkamı dönüp başka bir yere gittim.
Canı yanan seni rahat ettireceğim.
Burada yapabilmek için doğru yol, alo alo.
Bundan başka şansın yok. Bunu kaçırma, çünkü bir kere kaçırırsan bir daha elde edemezsin.

Komik! öyle düşünmüyorum! Bana akıl verme
Ben zirvenin zirvesindeyim, sen ise diplerin en dibindesin.
Sen şimdi bu güç oyununu kaybedenin bir tek sen olduğunu mu düşünüyorsun?
Yalnızca çeneni kapat ve sesini kes.

Kurduğum hayallerden başka bir hayal düşünemiyorum, şu anda sana ihtiyacım var...
Sana ihtiyacım var, sana ihtiyacım var.

Sevdiğim insanlarla ve onların kahkahalarıyla birlikte olduğum anlarda...
Geçmişe dönüyorum ve kendi kendime "İyi yapmışım." diye düşünüyorum.
Ben varım, biz varız. Heyecanla beklemeye değecek bir geleceğimiz var...
Sonsuza kadar, sürekli daha da güçlü hale geleceğiz.

Hey! MAMACITA! Ben... (ayayayaya)
Zalimce kırılmış bir hayalim... (ayayayaya)
Yıkılmış ve terk edilmiş bir şeyim.
Göz yaşları kurusa bile,
Zırhı giyen ağırlığını hisseder, bunu yapamazsın!


Çeviri: _suwon (SJ_TURKEY)  ( tıklayın :) )
www.sj-turkey.com




-->KORECE 

Neoneun wae jigeum ibeul makgo inna heulleoganeun sullidaero ttareugiro haenna
Geunyang swit! Hamyeon jamjamhaejil geol modu aesseo bagajireul geulgeodae
Syupeomaenirado gidaehago inni? Imanhamyeon nolgi joheun sesang matji?
Wollae hadeon daero gadeon gilman gamyeon twieoseo mangchireul majeul iri eobtjannni?

Ganginhage jikyeoon uriyo! Yes!
Donghae yeoksi geureoke malhaeyo! Yes!
I teukbyeolhameul da gajin uriyo! Ooh!
Dodaeche museun iri isseonna?

Hey! Mamacita! Naega ayayayaya
Janinhage kkaejyeobeorin kkumi ayayayaya
Mwonga muneojigo tteonasseo nunmulmajeo da memallasseo
Gamtureul sseun ja mugereul neukkyeo! You can’t do that!

Nuga meonjeo sijakhaetdeon maldeon, ije geuman jom kkeutnaebogo sipeo.
Seoro jageukhaneun mal, mal, mal mokjeok eomneun jeonjaeng gata.
Dangjang nunape ideungman bogo, nari seon ippareul garyeodo bogo
Jeongmal jungyohan geol ijeonneunde tto mutgo.. So dumb

Sorichyeodo deulliji annnayo? Yes!
Jikiji motal yaksok haennayo? Yes!
Siwonseure haegyeoreul bwannayo? Ooh!
Dodaeche museun irilkka?

Hey! Mamacita! Naega ayayayaya
Janinhage kkaejyeobeorin kkumi ayayayaya
Mwonga muneojigo tteonasseo nunmulmajeo da memallasseo
Gamtureul sseun ja mugereul neukkyeo! You can’t do that!

Doraseoseo dareun gillo gillo.
Dachin neoreul wihae wiro wiro.
Geu jarie matge allo allo
You ain’t got no chance. Nochijima hanbeon tteonamyeon jabeul su eobseo.

(it’s) funny, i don’t think so! Seolgyohajima
Nan gap junge gap, neon mallya eul junge eul.
I pawogeimeseo millyeo beorin jaga neo hanappunigennya? 
Just close your lips. Shut your tongue.

Na honja dareun kkumeul kkumyeon jeoldae andwae. Jigeum nega pillyohae.
Nega pillyohae. Nega pillyohae.
Jeongdo manko useumdo manko johahaneun saramdeulgwa saragago
Gakkeumssigeun dwireul dora bwasseul ttae neomu jalhaewatguna saenggakdeul ttae
Nado itgo urido itgo gidaehae bolmanhan geureon mirae itgo
Eonjerado urin dasi hanbeon deo himeul naege doelteni!

Hey! Mamacita! Naega ayayayaya
Janinhage kkaejyeobeorin kkumi ayayayaya
Mwonga muneojigo tteonasseo nunmulmajeo da memallasseo
Gamtureul sseun ja mugereul neukkyeo! You can’t do that!

Doraseoseo dareun gillo gillo.
Dachin neoreul wihae wiro wiro.
Geu jarie matge allo allo
You ain’t got no chance. Nochijima hanbeon tteonamyeon jabeul su eobseo.

Hey! Mamacita! Naega ayayayaya




27 Ağustos 2014 Çarşamba

♥♥"Hey Mamaşitaaaaa"♥♥


Eveett canlarrr ilk teaserdan 2 gün sonra 2. teaser da geldii :D

Allah'ım çookk mutluyum yaa :D

Mükemmel bir şarkı olacak kesin :D
Cidden kelimelerin kifayetsiz kaldığı durum bu. Ne diyeceğimi bilmiyorum. Muhteşem, süpper, harika yaa :D


Neyse hemen sizi 2. teaser ile başbaşa bırakıyorum :D


25 Ağustos 2014 Pazartesi

♥♥"MAMACITA" MV TEASER♥♥



Eveettt canlaarrr sonundaaa "Mamacita" MV teaser'ı geldiii. :):)

Malesef teaser'ı ben daha yeni görüyorum :(

Neyse bende hemen izledim ve sizinle paylaşmak istedim.

Aslında teaser ile ilgili çok yorum yapmak istiyorum ama MV tamamı yayınlanınca yorum yapmaya karar verdim :) 

Neyse lafı fazla uzatmayayım da sizi "MAMACITA MV Teaser" ile başbaşa bırakayım :)

İyi seyirleeeerrrr canlaaarrrr :')





21 Ağustos 2014 Perşembe

MUHTEŞEM BİR DÖNÜŞ, MUHTEŞEM BİR HEYECAN ♥♥"MAMACITA"♥♥



Evveett canlaaaaarrrr sonunda, nihayet, artık SuJu'un teaser fotosu geldiii geldiii geldiii :D

Bize göre dün gece saat 03:00 sularında 7. albüm teaser fotosu elimize ulaştıııı :D

Bu teaser fotosunun gelmesiyle 7. albümün adını da öğrendik. "MAMACITA"









-->"Mamacita" ne demek ?

 Konuşma dilinde güzel kadınlara mamacita deniliyormuş.


Yani açıkcası Korelilerin söyleyişi ile 7. Albüm çooookkkk şekşi olacak gibi :D

SuJu'un bu 7.jib de tarzı K-pop tarzının dışında olacak denilmişti. Harbiden çok değişik bir konsept, tarz, tema oldu :D Muh-te-şem Mü-kemm-meell :D



Gelelim bizim kovboyların teaser fotolarına :D



LeeTeuk


 Allah'ıımm 2 yıl beklediikk ama cidden değdi yaa :D Liderimiz muhteşem bir dönüş yaptı resmen. Şu bakışlara bak yaa :D Cidden diyecek bir şey bulamıyorum. Lafa gerek yok muh-te-şemmm muh-te-şeeemmm :D
 


Heechul



Yaa bu çocuk cidden adamı deli eder :D Güzellik desen ayrı bir dert zaten. Tam çıldırtmalık :D Bakışlar, duruş yakıyor resmen :D 


Kangin  


 Kangiiinnn :D Sarı saçlarını ilk gördüğümde cidden hiççç ama hiç yakıştırmamıştım şupomenime ama şimdi o düşüncemden eser yok :D Cidden o kadar çok yakıştırıyorum ki şimdi sarı saçı muh-te-şem yaa :D



Shindong



Kovboy Shin'iimm beniimm :D Ahhh ahhh o kadar şifre verdin bize, senin sifrelerini nasıl çözemediikk biizzz :D nasıl kovboy temalı bir 7jib olduğunu çözemediiikk :(  Ama olsuunn sonuçta muhteşem bir dönüş olacağını biliyorduuuukk kii :D
 Ama Shin'iimm sen cidden nasıl mükemmelsin yaa. ♥ Ayyyy ayyyyyy ayyyyyyyyy Shiiin :D



 Sungmin

  

 Allah'ııımmm Min'iiimmm :D Gülüşüne bayıldığım kovboyum.. Saçlarrııınn, bakışlarııınn :D  Yine muhteşemsin valla :D Saçlarında ki siyahlıkta ayrı bir hava katmış sana :D Muhteşeeeeeeeeemmmmm :D


Eunhyuk


Yaaa Hyuuukk bu nee heee bu neeeee ?_? Bu nasıl bir mükemmelliktir ve güzelliktirrr yaaaaaa >.< O saçlar nedirrr?? Yine peruk takımışsın. Saçlarının sarı oldugunu zaten biliyorduk hamsim ama ama ama bu peruk ya da takma saç artık her neyse seni fazla mı mükemmel yapmış yaaa T.T Hani kalp var bizde de T.T


Donghae


 Ayyy Balığım yaa cidden ilk dikkatimi çeken kaşların oldu valla :D neden bilmiyorum :D Bu bakışlarr bu duruş fena yaa :D



Siwon


 Allah'ııımm Çe Şivon yaa -_- Yine muhteşemsiinn yinee :D Saçlarının duruşu bile mükemmel yaa :D



Ryeowook 


Wookkk nereye bakıyorsuun canısııı :D Duruşuna kurban :D Sendee pek bir mükemmelsin yaa :D pek muhteşemsiiinn :D 


Kyuhyun 


Ayy maknaemize baaakk seeennn :D Vallaha bu kadar mükemmel olmayı nasıl başarıyorsun :D Bize azıcık tüyo verseneee :D






Eveettt canlaarrr Kovboy şupomenlerimizin teaser fotoları ve aslında pek bir yorum yapamadığım benim yorumlarım :P (Ayyy nasıl bir cümle oldu bu yaa :D ) 

Ben cidden ne diyeceğimi şaşırmış bir durumdayım :D 

Muhteşem bir dönüş zaten bekliyorduk. Eee sonuçta onlar "Kral" yani :D Dönüşleri de mükemmel olacak :D

Bakalım MV nasıl olacak ? Bu teaser fotosu ile şimdi heyecanımız daha da arttı valla. Merakımız çookk fazla cidden aklımızda binbir türlü sorular. :D

Ama ben şarkıları, MV'sunu cidden merak ediyorum. Aşırı heyecan ve maraktayım :D Özelliklee "Mamacita" nasıl bir şey olacak acaba :D

1 Eylül de kesin cb yapılıyor :D Nasıl bekleyeceğiz heyecandan biz yaaa :D

Ayyyyy evet bekleyip göreceğiz ama hadi bakalım :D

İnşAllah bu bekleyişte sağlığımız yerinde olacak :D 


 

11 Ağustos 2014 Pazartesi

Rengarenk "RED VELVET"


Canlaarrr merhabaa :)

Bloğumda ne paylaşayım diye düşünürken yeni kız grubumuz Red Velvet'i tanıtmaya karar verdim. :)
Bakalım bu grubumuz nasıl ? :)



 "Red Velvet"


Biliyorsunuz SM yeni bir kız grubunun çıkacağını söyleyip duruyordu. Sonunda bu kız grubumuz çıkışlarını yaptılar.

Red Velvet'in dört üyesinden üçü, önceden SM'in "S.M Rookies" grubunun bir parçasıydı.

Ajansa ilk katılan kişi olan Seulgi, seçmeler yoluyla 2007'de girdi.
Irene, şirkete giren sonraki kişi, 2009'da katıldı.
Wendy, 'SM Global Audition' seçmelerine 2012 yılında Kanada'da katıldı.
Önceden S.M Rookies'in bir parçası olmayan Joy, 2012 yılında Seoul'da 'SM Global Audition' seçmelerine katıldı.

2014 Temmuz'unda S.M Entertainment'in bir sonraki ay S.M. Rookies'den 3 kızın ilk debut'larını çıkaracağı söylentisi yayıldı. Bunların Irene, Seulgi, Wendy ve başka bir S.M. stajyerinden olan Joy olduğu ortaya çıktı.

S.M Entertainment, bu 4 kişiden oluşan kız grubunun, Red Velvet'in, 1 Ağustos 2014'de debut'larını çıkaracaklarına dair resmi bir duyuru yaptı.

İşte bu resmi duyurudan sonra, RV "Happiness" adlı şarkılarıyla 1 Ağustosta çıkış yaptı. Klip 4 Ağustosta Kore kanallarında gösterilmeye başlandı.



Yukarıda da söylediğim gibi grup 4 kız üyeden oluşmaktadır;

*Irene
*Seulgi
*Wendy
*Joy

Haydi bakalım bu kızları bi tanıyalım :') 

[Malesef çok fazla bilgi yok canlar. Bulduğum bilgilerde bir kaç cümle ve İngilizce. O yuzden İng'den çeviri ile anlatmaya çalışacağım -_- ]



-> IRENE (Bae Joohyun / 배주현 )


29 Mart 1991 de Güney Kore'nin Daegu şehrinde doğdu.
Özellikleri; Rap, Şarkı söyleme, Oyunculuk, modern dans
Gruptaki pozisyonu Liderlik, Ana rapper, ana dansçı, yardımcı vokal. 
Kan grubu; A
Favori filmi; The Notebook
Sloganı; "Focus on things that bring my mood up"  "Moralini düzeltecek olaylara odaklan."

-Henry'nin 1-4-3 klibinde yer aldı.
-F(x) den Krystal ve Sulli ile eğitildi.
-BoA'in büyük bir fanı.
-2. Tiffany takma adıdır.


->SEULGI (Kang Seul-gi / 강슬기 )

10 Şubat 1994 de Güney Kore'nin Seul şehrinde doğdu.
Özellikleri; Gitar çalıyor, şarkı söylemek, Dans, Japonca konuşabiliyor.
Gruptaki pozisyonu; Ana vokal, ana dansçı, rapper, grubun yüzü.
Kan grubu; A
Rol modeli; Beyonce
Sloganı; “Be a person who shares” "Paylaşımcı ol."

-Stajyer günlerinden beri Kai ile arkadaşlar.
-Japonca konuşabilir.
-F(x) den Krystal ve Sulli ile eğitildi.



->WENDY ( Wendy Son웬디손 , Son Seung-hwan손승환)



 21 Şubat 1994 de Kanada'nın Ontario eyaletinde doğdu.
Özeliikleri; Gitar, flüt, saksafon çalabiliyor. İngilizce konuşabiliyor.
Gruptaki pozisyonu; Ana vokalist, Yardımcı rapper, İngilizce konuşmacı.
Kan grubu; 0
Sloganı; “Always think positively. Do your best and work hard”
             "Her zaman pozitif düşün. Elinden geleni yap ve çok çalış."

-Kanada kökenlidir.
-Okuldayken Soprano korosuna üye oldu.( Soprano da neymiş tıklayın canlar :D )
-Müzikalde oynadı.
-"Because I Love You" adlı OST söyledi.



->JOY ( Park Soo-young / 박수영 )



 3 Eylül 1996 da Güney Kore'de doğdu.
Özellikleri; Şarkı söylemek ve dans.
Gruptaki pozisyonu; Grubun maknaesi, Vokal, Ana rapçi
Kan grubu; A

-Stajyerken Super Junıor'dan Eunhyuk dans konusunda yardımcı oldu.
(Heeeyytt be bizim Hamsiye bak seeenn :D seni gidi yardımsever Hamsi :D )
-Pre-debut günlerinde biraz tombuldu o yüzden lakabı "Doongdoongie" ydi.




Eveettt canlar Red Velvet tanıtımım da bu kadar :') İnşAllah beğenirsiniz. :')

Ben bu grubu ve şarkılarını beğendim. İnşAllah daha da başarılı olarak yollarına devam ederler. :')






*Canlar alıntı yapacaksanız eğer izin alırsanız sevinirim :')




Yararlandığım Kaynaklar;
*kpoplyrics.net
*Red_Velvet